سرپرست جمعیت هلال احمر افغانی با رئیس حوادث کشور ترکیه ملاقات نمود!

arcs_website_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۰/۹/۹ - ۱۵:۲۹
سرپرست جمعیت هلال احمر افغانی با رئیس حوادث کشور ترکیه ملاقات نمود!

الیوم سه شنبه مورخ ۹ قوس ۱۴۰۰ هجری شمسی محترم مولوی مطیع الحق خالص سرپرست ریاست عمومی سره میاشت با نماینده اداره بین المللی حوادث کشور ترکیه محترم برهان اسلان و نماینده هلال احمر ترکیه در افغانستان محترم فرید احمد ضیا در دفتر کارش ملاقات نمود.

موصوف همچنان افزود: ما سعی و تلاش می نماییم با هماهنگی و همکاری هلال احمر ترکیه خدمات بشر دوستانه را انجام دهیم و این کار به هماهنگی و صداقت کامل نیاز دارد که به هلال احمر ترکیه درین راستا اطمینان میدهیم.

متقابلاً محترم برهان اسلان نماینده حوادث جهانی کشور ترکیه ګفت «افتخار داریم که با همکاری و هماهنگی هلال احمر افغانی مشترکا در راستای دستگیری نیازمندان در افغانستان مساعدت می نمایم». ایشان افزود: «جای خوشبختی و مسرت است که وضعیت امنیتی در افغانستان نسبت به گذشته بهتر شده است و امکانات رسانیدن مساعدت ها در نقاط مختلف کشور به سهولت می انجامد، روی همین ملحوظ به تمام موسسات و نهاد های خیریه در کشور ترکیه اطمینان داده ایم». او ګفت :«ما خواستار افزایش همکاری و هماهنگی هرچه بیشتر بین جمعیت های ملی مماثل (هلال احمر ترکیه و هلال احمر افغانی) هستیم و این کار برای ما باعث افتخار و خوشنودی میباشد. ما برای ارزیابی وضعیت اقتصادی افغانستان آمده ایم و می خواهیم توجه کشور ترکیه و نهاد های خیریه کشور ترکیه را برای افغانستان جلب نماییم».

سرپرست جمعیت افغانی سره میاشت گفت «شکر خداوند لایزال را بجا می آوریم که در کشور عزیز ما افغانستان صلح و امنیت برقرار گردیده است و تمام نهاد های خیریه می توانند مساعدت های خویش را به کمال اطمینان انجام دهند ما از تمام نهاد های خیریه خواهش میکنیم تا با استفاده از فرصت خوب و فضای امن در افغانستان مساعدت های خویش را اغاز و وسعت بخشند».

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۲/۹/۱۸ - ۹:۹
Background image

ملاقات محترم مولوی مطیع الحق خالص همراه مسوولین بخش فلج بنیاد بلگیتس و تیم یونیسف

‏محترم مولوی مطیع الحق خالص سرپرست ریاست عمومی هلال احمر افغانی در دفتر  فدراسیون بین المللی در کابل با رئیس و مسئولین بخش فلج بنیاد بلگیتس و تیم یونیسف؛ به منظور جلوگیری از بیماری فلج. . .

پنجشنبه ۱۴۰۲/۸/۲۵ - ۹:۱۵
Background image

محترم مولوی مطیع الحق خالص، سرپرست ریاست عمومی هلال احمر افغانی، با جنک اونال شارژ دفیر کشور ترکیه در دفتر کاری شان در کابل دیدار نمود!

محترم مولوی مطیع الحق خالص، سرپرست ریاست عمومی هلال احمر افغانی، با جنک اونال شارژ دفیر کشور ترکیه در دفتر کاری شان در کابل دیدار نمود. در این دیدار سرپرست ریاست عمومی هلال احمر افغانی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۲/۸/۲۵ - ۹:۷
Background image

قندهار!

هلال احمر افغانی با حمایت مالی بنیاد خیریه دهکده صلح کشور آلمان به ارزش مبلغ ٢١٠٠٠٠٠ دو میلیون و یکصد هزار افغانی ذخیره آب و یک میدان بازی کودکان، جهت استفاده به مرستون ولایت قندهار،. . .

BACK TO NEWS